מיוצר בישראל

בלוג

דגשים להובלת ריהוט משרדי

עומדים להיכנס למשרד חדש בתוך מרחב עבודה משותף? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

הובלה של ריהוט משרדי הנה הובלה שחייבים לבצע בעזרת מובילים, אנשי מקצוע מומחים מתחום ההובלות, אנשים אשר יוכלו להעניק לכם מידע מלא על ההובלה של הריהוט, כיצד לבצע את התהליך בצורה נכונה, מה נדרש מכם בכדי להכין את כל הציוד לקראת ההובלה ומה כדאי לכם לוודא כי חברת ההובלה מעניקה לכם.

במאמר זה תוכלו למצוא את המידע הזה, מידע חשוב שיעזרו לכם להעביר משרד באופן הרבה יותר יעיל ונוח, תוך שמירה מלאה על כל הציוד שלכם.

הובלת ריהוט משרדי

איך לבחור חברת הובלה?

לפני שאתם בוחרים חברת הובלה להובלה של משרד חשוב מאוד לבדוק את אותם המובילים, את הניסיון שלהם בתחום, את ההמלצות וחוות הדעת מהלקוחות הקודמים שלהם וכל מידע נוסף שיכול לאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם בוחרים חברת הובלה מקצועית שבאמת תשמור על כל הציוד שלכם בזמן ההובלה ותאפשר לכם להיות בטוחים כי המעבר אל המשרד החדש יבוצע על הצד הטוב ביותר וללא כל בעיה.

לכן, נסו לקבל המלצות וחוות דעת מאנשים שאתם מכירים והשתמשו בשירות של מובילים (למידע נוסף), למשרדים לאחרונה ובדקו היטב את החברה לפני שאתם מחליטים האם לבחור בה.

איך לארוז את הציוד לפני ההובלה?

כאשר אתם מבצעים הובלה של ציוד משרדי לרוב מעבירים ציוד בעל ערך רב וציוד רגיש מאוד. לכן חשוב מאוד להשתמש בעת האריזה באמצעי הגנה כמו ניילון בועות, ניילון נצמד, ארגזים חזקים שלא יקרעו בעת ההובלה ועוד אמצעי עזר אשר יאפשרו לכם להעביר את התכולה בצורה בטוחה יותר ולצמצם באופן משמעותי את הסיכון לפגיעה בציוד שלכם בזמן ההובלה.

בנוסף, חשוב לבצע אריזה מסודרת ולתייג כל ארגז באופן ברור. הדבר יקל עליכם את הפירוק של הארגזים והסידור של כל דבר במקום, וככל שתעשו את זה מהר יותר, כך תוכלו לחזור לעבודה המשרדית מהר יותר והשגרה שלכם לא תפגע בשל המעבר.

ביטוח הובלה

עוד דבר שחשוב לוודא כאשר בוחרים חברת מובילים להובלה של משרד הוא הביטוח. אל תוותרו על כיסוי ביטוחי מלא שיאפשר לכם להיות בטוחים כי בכל מקרה של נזק או פגיעה בציוד בזמן ההובלה תקבלו פיצוי מלא מחברת ההובלות. לעתים חברות הובלה אשר מעניקות גם כיסוי ביטוחי הן חברות יקרות יותר אך יחד עם זאת, היתרון של הביטוח הוא יתרון חשוב מאוד אשר הופך את העבודה עם החברות הללו להרבה יותר כדאית ומשתלמת עבורכם, גם אם המחיר הראשוני הנו יקר יותר.

כך תוכלו להעביר את המשרד שלכם בראש שקט יותר, לא לדאוג לאורך כל זמן הנסיעה של המשאית ולהיות בטוחים כי לכל נזק תקבלו פיצוי כספי שיכסה על כך באופן מלא.