התאמת ריהוט משרדי מודרני לסגנון המשרד
מחדשים או משדרגים את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן לדעת הכול על הליכי התאמת ריהוט משרדי מודרני לסגנון העיצובי של המשרד. מערכות הריהוט לסביבת העבודה המשרדית, חייבות להיות מותאמות למספר פרמטרים מקדימים עליהם חשוב לתת את הדעת:
- גודל המשרד וחלוקת השטח הפנימי בו
- אופי העבודה המשרדית היומיומית
- מספר העובדים והיקף המבקרים בשטח המשרד מדי יום
הפרמטרים המקדימים
התאמת פריטי הריהוט לסביבת המשרד
לאחר התייחסות נקודתית לכל אחד מהפרמטרים הנ”ל ולאחר בחירת הסגנון העיצובי הכללי המועדף עליכם ביותר, יש לפעול להתאמת פריטי הריהוט השונים לסביבת המשרד בהתאם להמלצות הבאות:
הגדירו את היקף וסוגי מערכות הריהוט הנחוצות לכם, מספר פריטי הריהוט נקבע בין היתר בהתאם לעמדות העבודה האישיות העתידות לפעול בשטח המשרד, מספר חדרי הישיבות וחללי העבודה המשותפים הקיימים במשרד, גודל אזורי ההמתנה וקבלת הקהל במידה ואזורים אלו נחוצים לכם ועוד.
הגדירו את הקו העיצובי המועדף והמותאם ביותר לפעילות המשרדית שלכם
במידה ומדובר בחברת הייטק או סטרטאפ בה עובדים חבר’ה צעירים לצד הייטקיסטים מנוסים,
מומלץ לבחור ריהוט משרדי מודרני מחברה מובילה, שיקנה עיצוב חדשני, דינמי וצעיר המשלב בין חללי עבודה משותפים לבין אזורי עבודה אישיים לצד אזורי מנוחה. במידה ומדובר במשרד רואי חשבון, עורכי דין וכדומה, אנו ממליצים לכם לבחור בקו עיצוב שמרני יותר וקלאסי הרבה יותר המתאפיין בין היתר בפריטי ריהוט יוקרתיים לסביבת המשרד לצד שילוב של פריטי ריהוט עתיק לסביבת המשרד.
הגדירו את האזורים “המיוחדים”
הגדירו את האזורים “המיוחדים” בסביבת המשרד המחייבים אתכם להתייחסות נקודתית בכל הנוגע לרכישת פריטי הריהוט. אזורים אלו כוללים בין היתר את דלפק הכניסה/קבלה, אזורי ההמתנה, חדר האוכל המשרדי, חדרי הישיבות, אזורי מנוחה לעובדי המשרד וכדומה.
עיצוב אחיד או משתנה
עיצוב משרדים, מעבר להגדרת הקו העיצובי המועדף עליכם והמותאם ביותר לאופי העבודה המשרדית היומיומית, נקבע בין היתר בהתאם להחלטה המקדימה שלכם האם לעצב את כל שטח המשרד בעיצוב אחיד או משתנה. ברוב המקרים, אנו ממליצים לכם ללכת על קו עיצוב אחיד (קונספט עיצובי) ולבצע התאמות ושינויים כאלו ואחרים בהתאם לאזורי המשרד השונים.
דברים נוספים שחשוב לדעת על הליכי רכישת ריהוט משרדי מודרני
על מנת לאבזר את שטח משרדכם בפריטי ריהוט מודרני המעוצבים והמותאמים ביותר, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מבעלי המשרדים שביניכם לבחון היטב את המקום בו אתם בוחרים לרכוש את פריטי הריהוט השונים לסביבת המשרד וזאת בהתאם למספר קריטריונים כגון: הוותק המקצועי של המקום והניסיון העומד לרשותו בכל הנוגע לשיווק, מכירה והתאמה של פריטי ריהוט למשרדים השונים, היקף מערכות הריהוט העומדות לרשותכם במקום,
האחריות המוענקת לכם בגין הרכישה ושירותים נוספים היכולים לסייע לכם לבחור את פריטי הריהוט הנכונים ביותר עבורכם לסביבת המשרד המתחדש.