מיוצר בישראל

בלוג

פתרונות אחסון משרדיים על ידי שימוש בארונות

אחד הדברים ה-“קצת” יותר בעייתיים במשרדים – הא נושא האחסון, הרי כיום דמי השכירות של משרדים הוא גבוה ובעלי משרדים מנצלים כל פינה בחלל כדי לאפשר לעובדים לעבוד במקום מרווח וגדול, אך לא נותר די מקום לאחסון מסמכים מיני פריטים שונים במשרד.

מכיוון של כל משרד יכול להרשות לעצמו להקצות מחסן לטובת אחסון מסמכים וניירת בצורה מסודרת כמו בארכיון, יש צורך לדאוג לארונות משרד מאובזרים היטב המכילים תאים המתאימים בקפידה לסוג הקלסרים של המשרד על מנת לאפשר סדר מופתי במשרד ואפשרות למצוא כל מסמך או קלסר בקלות רבה.

ארונות משרדיים

על מה חשוב לשים דגש בעת רכישת ארונות משרדיים

בעת רכישת ארונות משרדיים חשוב לבחור בארונות מרווחים ביותר על מנת לאפשר אחסון של מגוון מוצרים כמו – ניירת, תיקים, ספרים, ציוד משרדי ועוד כהנה וכהנה. יחד עם זאת, ארונות משרדיים לא יכולים להיות רחבים מדי, שהרי לא תמיד המרווח בחלל מאפשר זאת במיוחד במשרדים קטנים יחסית שבהם מנצלים כל פינה לצורך אחסון או לצורך הושבת עובדים.

ישנם לא מעט משרדים קטנים יחסית אשר בהם כמה אנשים חולקים יחד משרד ואפילו משרדים הבנויים בקונספט שנקרא “אופן ספייס” הנהוג במוקדי שירות לקוחות או בחברות הייטק שבהם כלל העובדים יושבים יחד בחלל גדול בשל חוסר מקום. מסיבה זו, על ארונות משרדיים להכיל את כל הציוד הדרוש לאחסון, אך מבלי לתפוס מקום רב בחלל.

שימו לב לעיצוב הארונות

מעבר לעניין המקום והצורך להכיל אחסון חכם מבלי לתפוס יותר מידי מקום, על ארונות אלו להיות מעוצבים בטוב טעם ובצורה שיתאימו בקפידה לאופי ועיצוב הכולל של החלל, על מנת שלא לפגוע בצד העיצובי של המשרד.

לרשותכם מגוון רב של ארונות מתכת משרדיים, חלקם אטומים לגמרי עם דלתות מעוצבות בסגנונות שונים, חלקם ארונות עם וטרינריות זכוכית שקופה או חלבית המאפשרות לראות את הפריטים המאוחסנים בארונות וחלקם אף ארונות על דלתות הזזה מיוחדות בעלות גמורים מרהיבים. בכל מקרה, יש להתאים היטב את אופי עיצוב הארונות לאופי החלל במשרד.

נגמר לכם מקום האחסון במשרד? ניתן להשתמש בפתרונות אחסון חיצוניים אנו ממליצים על חברת הובלות 5 כוכבים אשר מתמחה בשירותי אחסון תכולת דירה ומשרד