5 רהיטי המשרד המיוחדים ביותר
קטגוריית הריהוט המשרדי כוללת בתוכה מגוון רחב של פריטי ריהוט המותאמים לכל צרכי העבודה המשרדית השוטפת בהתאם לסוג ואופייה של הפעילות המשרדית. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע מקצועי מורחב אודות חמשת פריטי הריהוט המשרדי המיוחדים ביותר בכל סביבת עבודה משרדית מודרנית.
דלפקי קבלה מיוחדים
דלפק הקבלה המשרדי מהווה למעשה את נקודת המפגש הראשונית של הלקוח עם שירותי המשרד ולכן חשוב (ואף מומלץ) לשים דגש מקצועי על עיצוב דלפקי קבלה מרשימים ומושקעים היכולים לייצר עבורכם את הרושם הראשוני אצל הלקוח שכידוע אין לרושם הראשוני הזדמנות שנייה…כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של דלפקי קבלה וכניסה מעוצבים, ומיוחדים בהתאמה אישית לפי מידות וסגנונות שונים היכולים להתאים לכל סוגי המשרדים באשר הם.
דלפקים אלו מיוצרים מחומרי גלם שונים הכוללים בין היתר: עץ מלא או עץ תעשייתי דחוס ומעובד, אלומיניום, זכוכית, גבס ועוד. את הדלפק ניתן לעצב בהתאם לגודל השטח העומד לרשותכם לצרכי הצבתו וברוב המקרים דלפקי הקבלה והכניסה מוצבים באזורי ההמתנה.
ריהוט לעמדות המתנה וקבלה
במקביל לדלפקי הכניסה או הקבלה בשטח המשרד, חשוב לשים דגש מקצועי גם על עיצוב עמדות ההמתנה והקבלה. אזורי ההמתנה המשרדיים, נועדו לאפשר ללקוחות המשרד להמתין לתורם לקבלת שירות מאחד מנציגי המשרד ו/או לצרכי ביצוע מטלות עבודה שונות בזמן שהותם במשרדכם.
כפועל יוצא מכך, חשוב לאבזר את עמדות ההמתנה בספות וכורסאות ישיבה מעוצבות, שיתאימו לאופי הלקוחות ולמקם באזורים בהם יש נקודות חשמל המאפשרות בין היתר טעינת טלפונים ניידים וחיבור מחשבים ניידים לצרכי עבודה.
עמדות עבודה אישיות המאובזרות בריהוט ארגונומי
ריהוט משרדי כולל בתוכו עמדות עבודה אישיות הממוקמות בתוך חללי עבודה משותפים ו/או בתוך חדרי עבודה אישיים (משרד אישי). עמדות העבודה האישיות משלבות בתוכן מספר פריטי ריהוט עיקריים כגון: שולחן עבודה, כסא מחשב, מדפי אחסון, שידות שירות עם מגירות וכדומה.
כיום, מומלץ לרכוש עמדות עבודה משולבות ומיוחדות בהתאם לעובדים, המיוצרות במסגרת הליכי ייצור של ריהוט ארגונומי המבוסס על עקרונות שונים של הנדסת אנוש לרווחת העובד והאדם העושה בהם שימוש יומיומי.
שולחנות וכסאות מנהלים
בכל משרד קיימת היררכיה בין עובדי המשרד לבין צוות ההנהלה, כאשר בהיבט העיצובי ההיררכיה נוצרת בין היתר ברכישת מערכות ריהוט מושקעות ומרשימות יותר לחדרי המנהלים. מערכות מנהלים משלבות בתוכן שולחנות כתיבה ייחודיים וכסאות מנהלים שברוב המקרים מדובר בשולחנות גדולים יותר וכסאות גבוהים יותר מיתר מערכות הישיבה המוצבות בחדרי העובדים.
ריהוט לחדר ישיבות
חדר הישיבות הוא כמובן אחד מחדרי הליבה בסביבת המשרדית, בו מתקיימות פגישות צוות יומיומיות לצד פגישות עבודה ופגישות עסקים חשובות. כפועל יוצא מכך, חשוב לאבזר את חדר הישיבות המשרדי במערכות ריהוט פונקציונאליות בעלות מימד עיצובי מרשים ומרהיב, שבאותו הזמן יספק נישה מיוחדת שתהיה אופיינית לסוג העסק ותציע מקום המאפשרת חשיבה יצירתית ופורה. לצד שולחן הישיבות וכסאות המנהלים מסביב לשולחן, מומלץ לאבזר את חדר הישיבות בפריט ריהוט דקורטיבי או אלמנט עיצובי נוסף שמטרתו לייחד את החדר בהיבט העיצובי.